نام کتاب: بلاکچین کتابی برای تازه­ واردها

نویسنده: تیانا لاورنس

مترجمان: احمد مرشدی- محراب تنهائیان

ناشر: آثار فکر

چاپ: اول 1400

تعداد صفحه: 256

قیمت: 75000 تومان

معرفی کتاب:

اگر می‌خواهید بدانید که بلاکچین و اصول استفاده از آن چیست، این کتاب به شما کمک خواهد کرد. بسیاری از مردم فکر می‌کنند درک بلاکچین دشوار است. آن‌ها فکر می­کنند که بلاکچین­ها فقط برای رمزارزهایی مانند بیت­کوین هستند، اما بلاکچین فراتر از اینهاست. هر فردی می‌تواند به اصول بلاکچین تسلط پیدا کند.

در این کتاب، توصیه‌های مفیدی برای ورود به دنیای بلاکچین و رمزارزهای آن ارائه شده است. آموزش‌های گام به گام عملی ارائه شده است که به شما در درک نحوه کار بلاکچین­ها و ارزش آفرینی آن‌ها کمک خواهد کرد. برای درک این کتاب نیازی به دانش حوزه برنامه ریزی، علم اقتصاد، یا مسائل جهانی نیست، اما همه این موضوعات به طور مختصر بررسی خواهند شد، چرا که فناوری بلاکچین به همه آن‌ها وارد شده است.

شما احتمالاً به این دلیل این کتاب را انتخاب کرده‌اید که در مورد بلاکچین چیزهایی شنیده‌اید، می­دانید که آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند، اما نمی‌دانید که آن‌ها چه هستند، چگونه کار می‌کنند و یا چرا باید به آن‌ها اهمیت دهید. در این کتاب، به همه این سوالات به شیوه­ای ساده و آسان پاسخ داده خواهد شد.

این کتاب از سایر کتاب‌های مرتبط با بلاکچین موجود در بازار اندکی متفاوت است؛ چرا که تمام بلاکچین­های کلیدی موجود در بازار عمومی، نحوه کار آن‌ها، کارهایی که انجام می­دهند و کارهای مفیدی که می‌توان با آن‌ها انجام داد، بررسی شده است.

در این کتاب همچنین دورنمایی از فناوری بلاکچین بررسی شده و برخی از نکات اصلی که باید در پروژه‌های بلاکچین از آن‌ها آگاه بود، ارائه شده است. همچنین نحوه نصب کیف پول اتریوم، ایجاد و اجرای یک قرارداد هوشمند، ایجاد ورودی در بیت­کوین و فکتوم و به دست آوردن رمزارزها آموزش داده شده است.

سایر آثار مؤلف/ مترجم در انتشارات آوای نور/آثار فکر: 

تجزیه و تحلیل داده های اجتماعی در کسب و کار/ ترجمه احمد مرشدی

بهره وری در بخش دولتی/ ترجمه احمد مرشدی

بلاکچین کتابی برای تازه واردها/ ترجمه احمد مرشدی- محراب تنهائیان

کلیه حقوق مطالب این سایت متعلق به انتشارات آوای نور می باشد