نام کتاب: تربیت اقتصادی دانش ­آموزان در ملل مختلف (همراه با برخی از فرصت­های آموزشی در زمینه اقتصادی برای دانش ­آموزان ابتدایی)

گردآوری: آزاده قندهاری

چاپ: اول 1396

تعداد صفحه: 141

قیمت: 11000 تومان

معرفی کتاب:

تربیت اقتصادی و حرفه­ای بعنوان جنبه ای از تعلیم و تربیت، در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است که توجه همگان اعم از متخصصان برنامه درسی، معلمان، دانشجویان علوم تربیتی و والدین را به امر تربیت اقتصادی جلب می­کند.

در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا که به لحاظ اقتصادی در سطح خوبی به سر می­برند. تربیت اقتصادی از کودکی و نوجوانی در دستور کار آموزشی آنها قرار گرفته است و معلمان و دانش ­آموزان از سنین بسیار پایین درگیر مفاهیم و مسائل اقتصادی می­باشند تا با رسیدن به سن نوجوانی و پس از فراغت از تحصیل بهتر بتوانند زندگی اقتصادی خود را مدیریت کنند.

این کتاب به بیان تجربیات اقتصادی کشورهای مختلف دنیا در زمینه تربیت اقتصادی همراه با تجربیات و فرصت­های آموزشی آنها پرداخته است که مطالعه آن می­تواند برای کسانی که در حوزه تعلیم و تربیت و امر آموزش فعالیت می­کنند پیش­زمینه ذهنی از فعالیت­ها و اهداف در نظرگرفته شده در نقاط مختلف دنیا فراهم کند تا با نگاه به دستاوردهای کشورهای مختلف دنیا و در نظرگرفتن شرایط و آموزه­ها و ارزش­های وطنی در راستای تربیت اقتصادی کودکان گامی استوار برداشته شود.

سایر آثار مؤلف/ مترجم در انتشارات آوای نور:

آموزش و فناوری/ ترجمه آزاده قندهاری

تربیت اقتصادی دانش آموزان در ملل مختلف/ تألیف آزاده قندهاری

کلیه حقوق مطالب این سایت متعلق به انتشارات آوای نور می باشد