نام کتاب: باید نبایدهای موفقیت در کنکور سراسری

نویسندگان: سجاد قلخانی- علی اصغر دادمهر- رحمان طالش بهرامی

ناشر: آوای نور

چاپ: اول 1400

تعداد صفحه: 136

 قیمت: 48000تومان

معرفی کتاب:

کنکور به آزمون سراسری گفته می شود که در پایان تحصیلات پایه برای تعیین سطح دانش آموزان رشته های مختلف برگزار می شود تا این عزیزان بتوانند بر اساس اطلاعات و سطحی که دارند در رشته و دانشگاه مد نظر خود تحصیل کنند.ارزیابی استعداد دانش آموزان و ورود به مراحل بالای تحصیلی هدف اصلی کنکور سراسری در ایران محسوب می‌شود. کسانی در این مسیر طولانی موفق هستند که اطلاعات کامل و به‌روز داشته باشند، رده‌بندی‌های مربوط به ضریب و واحدهای درسی را شناسایی کنند، هر مقطع تحصیلی را به‌دقت بر اساس نوع واحد درسی مشخص کنند و شرایط ثبت‌نام و انتخاب رشته را مورد بررسی قرار دهند. به این ترتیب آنچه پیش از قبولی در کنکور نیاز است اطلاعات صفر تا صد از این رقابت تنگاتنگ است.

یکی از مشکلاتی که دانش آموزان کنکوری با آن مواجه می شوند این است که نمیدانند همزمان با مدرسه و درس های روزانه، چگونه برای کنکور نیز مطالعه کرده و آماده شوند.

هدف کتاب حاضراین است که تا حد زیادی به شما کمک می‌کندکه کنکور موفقی داشته باشید، تا در رشته و شهر دلخواه خود وارد دانشگاه شوید. شما در هر مقطعی بخواهید در آزمون کنکور شرکت کنید این کتاب برایتان مفید است و مطمئنا با مطالعه آن خواهید توانست هم در تست زنی نتیجه بهتری بگیرید و هم رتبه و جایگاه بهتری کسب کرده و در رسیدن به رشته و دانشگاه دلخواه خود قدم بردارید. به طور کلی در این کتاب با مباحث زیر آشنا خواهید شد: هدفگذاری وانواع آن،اعتماد به نفس ونقش آن در کنکور،اهمیت وضرورت خلاصه نویسی، نحوه کنترل ومقابله با استرس ،نقش مدیریت زمان در کنکور، نحوه مطالعه مطالب مختلف در زمینه‌های درسی، نحوه شرکت در آزمون و تست زدن ونحوه برنامه‌ریزی بلند مدت برای موفقیت در تحصیل و کنکور ،آشنایی با شرایط و مقررات و ضوابط کنکور سراسری ، روشهای مقابله با کند خوانی و تقویت حافظه و مطالعه موثر .

کلیه حقوق مطالب این سایت متعلق به انتشارات آوای نور می باشد