نام کتاب: پیمان­شکنی از منظر نظریۀ سیستم­های خانواده (راهنمای زوج­ها برای درک و التیام پیمان­شکنی زناشویی و پیشگیری از پیمان­شکنی­های آتی)

تالیف: پُل ر. پلوسو

ترجمه: مرضیه دین دوست- فاطمه نادری

ویراستار: فاطمه نادری

با مقدمه: دکتر مونا چراغی

ناشر: انتشارات آوای نور

چاپ: اول 1399

تعداد صفحه: 264

قیمت: 60000 تومان

معرفی کتاب:

در روزگار امروز همچون گذشته­های دور، خانواده و ازدواج از اهمیت بالایی در کیفیت زندگی افراد برخوردارند. در مقایسه با گذشته­های نه چندان دور، امروز همسران با استانداردهایی سختگیرانه­تر وارد زندگی زناشویی شده و تحولات رابطۀ خود با همسران­شان را رصد می­کنند. خصوصاً با غلبۀ ارزش­های مدرن و فردگرایانه بر جوامع، افراد معمولاً در ازدواج دنبال یافتن شریکی امن، صمیمی، و وفادار برای روح خود هستند. تا جایی که با زیر سؤال رفتن وفاداری همسر گاهی هیچ دلیل قانع­کننده­ای برای ادامۀ زندگی زناشویی باقی نمی­ماند.

کتاب حاضر با پرداختن به موضوع مهم بی­وفایی­های زناشویی، می­تواند نقشی مهم در تجهیز درمانگران و متخصصان گرامی در ارائۀ خدمات تخصصی به این گروه از افراد ایفا نماید

این مجموعه هم برای درمانگران و دانشجویانی که مایل به یادگیری دربارۀ قدرت تاریخی و برجستۀ رویکرد سیستم‌های خانواده هستند، و هم برای کسانی تدوین شده است که می‌خواهند کاربست این رویکرد را برای مشکلات کنونی ببینند. كتاب‌های این مجموعه به عناصر پیشگام رویكردهای سیستم‌های خانواده و کاربست آنها برای مشکل یا جمعیت خاصی می‌پردازد. امروزه که شاید برخی رویکردهای تاریخی در قاب استانداردهای آن نگنجد، از مخاطبان خواسته می‌شود یک بحث بافتی همه­جانبه (از منظر موافق و مخالف) دربارۀ این رویکرد داشته باشند، به این امید که به راه‏حل دیالکتیکی دست یابند که بازتاب هدف اصلی تغییر سیستمی است.

کلیه حقوق مطالب این سایت متعلق به انتشارات آوای نور می باشد