نام کتاب: موفقیت، یک انتخاب است (انتخاب‌هایی بکنید که شما را موفق بسازند)

نویسنده: جان سی. ماکسول

مترجم: دکتر حسین محبی

ناشر: انتشارات آثار فکر

چاپ: اول 1400

تعداد صفحه: 184

قیمت: 60000 تومان

معرفی کتاب:

در این کتاب نویسنده با جزئیات دقیق و کامل پرده از اسرار موفق‌شدن برمی‌دارد و با بیان مطالب ساده نشان می‌دهد که برای کسانی که بخواهند موفق شوند و اشتیاق این کار را داشته باشند و شروع به حرکت کنند و بر انرژی خود تمرکز نمایند و خودشان را برای عمل آماده بسازند و پشتکار داشته باشند و شهامت و جرئت‌ورزی داشته باشند و به خودشان مغرور نباشند و شخصیت خوبی داشته باشند و بتوانند روابط خوبی با دیگران ایجاد نمایند و مسئولیت اعمال خودشان را بپذیرند و وارد یک کار تیمی بشوند حاصل کارشان موفقیت خواهد بود و دیگر هیچ.

این کتاب نکته‌های کلیدی و آموزشی و انگیزشی و کاربردی بسیار جالبی دارد و مطالعه آن بخصوص برای نسل جوان مناسب می باشد.

هر خواننده‌ای، در هر سن و مقامی که باشد، به فراخور نیاز خودش می‌تواند از این کتاب استفاده نماید. البته بدیهی است که دانستن مبانی و اصول و روش‌های موفق‌شدن، کسی را موفق نخواهد کرد. کسانی موفق خواهند شد که این مبانی و روش‌ها و مهارت‌ها را به کار ببندند و به‌ آ‌نها عمل کنند. چه در کار تحصیل و دانشگاه، چه در تدریس، چه در بازار کار، چه در محیط‌های سازمانی و اداری، چه در ورزش، چه در صنعت، و چه در هدفی که برای خود تعیین کرده‌باشند

شما با خواندن این کتاب فقط گام اول را برمی‌دارید، گام‌های بعدی منتظر اراده و تلاش شما خواهند بود. یقین داشته باشید تا خودتان شروع نکنید هیچ معجزه‌ای رخ نخواهد داد و تنها کسی که می‌تواند به شما کمک کند خودتان هستید و تصمیم نهایی را خودتان خواهید گرفت. و تا شروع نکنید و در مسیر قرار نگیرید از توانمندی‌های خودتان آگاهی کامل نخواهید داشت.

سایر آثار مؤلف/مترجم در انتشارات آوای نور:

رویکردهای یادگیری (رهنمودی برای معلمان)/ ترجمه دکتر حسین محبی

مدیریت اثر استفان رابینز/ ترجمه دکتر حسین محبی

مدیریت اثر پیتر دراکر/ ترجمه دکتر حسین محبی

موفقیت یک انتخاب است/ ترجمه دکتر حسین محبی

کلیه حقوق مطالب این سایت متعلق به انتشارات آوای نور می باشد